אביזרי ספורט מומלצים לרוכבי אופניים

בין אם אתם רוכבים חדשים או רוכבים ותיקים, לאביזרי הרכיבה שלכם יש חשיבות עצומה מבחינת הבטיחות ולנוחות הרכיבה. אולם, הענף מתחדש בכל עת באביזרים וגאדג'טים. כדי לסייע, ריכזנו את מיטב האביזרים המומלצים – לטובת תהליך רכישה אידיאלי.

רכישת אביזרי ספורט לרוכבי אופניים – מבלי לצאת מהבית 

תהליך רכישה של אביזרי ספורט בעבורך כרוכב אופניים כרוך בלא מעט התלבטויות. למעשה, השוק הזה מגלגל מיליוני שקלים בשנה וזאת כתוצאה מהקמה של חנויות המתמחות בשיווק של אביזרי ספורט לצד פיתוחים טכנולוגיים שנועדו לשפר את הרכיבה כמו גם לשמור על החיים של רוכבים שחשופים לפגיעות חמורות. אם בעבר רכישה של אביזרי ספורט התבצעה דרך החנויות הפיזיות, כיום ניתן לבצע את הרכישה דרך האינטרנט ומבלי לצאת מהבית. מאחר וההיצע עצום, ריכזנו בעבורכם את מיטב האביזרים לטובת תהליך רכישה שיאפשר לכם לרכוב בבטיחות ובנוחות מקסימלית. עם זאת, שימו לב כי לפני שאתם מבצעים רכישה באינטרנט חשוב לבחון כי האתר ממנו אתם רוכשים הינו אתר אמין. כמו כן, מומלץ לבצע איתור מיקוד כדי להבטיח כי החבילה שלכם תגיע ליעדה.

כפפות

כפפות מהוות אביזר ספורט שהוא בגדר חובה. מאחר וכפות הידיים שלכם חשופות לכאבים, יבלות לאחר רכיבה ממושכת כמו גם שפשופים ברשימה שלכם חייבות להיות כפפות רכיבה. שימו לב כי ישנם סוגים שונים של כפפות – החל מכפפות חצי ועד כפפות מלאות. המידה של הכפפות צריכה להיות מדויקת ועדיף לבצע רכישה של כפפות עם ריפוד ג'ל או ריפוד רך שמונע את הלחץ המופעל על כף היד. רמת המיגון גם היא חשובה מאוד ועל כן אם אתם מתמחים בריכה אתגרית, התאימו את רמת המיגון של הכפפה לרכיבה הזו.

מתקן לבקבוק שתייה

מתקן לבקבוק שתייה הינו אביזר שבאמצעותו תוכלו למנוע מצב של התייבשות. רצוי לבצע רכישה של מתקן מודולרי שאותו ניתן להתאים באופן אישי לאופניים שלכם כמו גם מתקן שמאפשר לשלוף בקלות את בקבוק המים, בהתאם לצורך.

בקבוק שומר קור

מדובר בבקבוק ייחודי ששומר על טמפרטורות המים באופן קבוע, כך שהם יהיו קרים לכל אורך הרכיבה – גם אם מדובר ברכיבה של מספר שעות בשטח. למרות העלות, מדובר בהשקעה כספית משתלמת מאחר ומדובר בבקבוק עשוי מנירוסטה, חומר גלם איכותי שנשמר למשך זמן רב.

נורות לד

רכיבה בלילה היא רכיבה שלא פעם עלולה להוביל לתאונות, בעקבות נהגים שלא מבחינים ברוכבים בחשכה. נורות לד אותן ניתן להזמין בעלות של בין 16-31 ₪ הן אביזר נהדר אותו ניתן להדביק לאופניים, ובכך ליצור בולטות בשעות הלילה. את נורות הלד ניתן להזמין במגוון גדלים, ולכן רצוי למדוד מראש את האופניים ולהזמין אקסטרה כדי להבטיח כי התוצאה הסופית תהיה מדויקת.

מעמד לפלאפון

מעמד למכשיר הפלאפון הינו חלק בלתי נפרד מרכיבה עירונית. מדובר במוצר אטרקטיבי גם מבחינת הנראות וגם מבחינת הפרקטיות של לשמור על מכשיר הסלולר כאשר הוא מאובטח תוך כדי נסיעה. 

 כיסוי נגד גשם

חלק בלתי נפרד משמירה על האופניים כולל שימוש בכיסוי איכותי. ניתן להזמין באינטרנט כיסוי אטום לחלוטין בו ניתן להשתמש בימים גשומים במיוחד. מדובר במוצר נהדר אך גם כזה שיכול להניב לכם לא מעט שקט נפשי מתוך ידיעה כי האופניים שלכם מוגנות מפני פגעי מזג האוויר, בייחוד אם אתם משאירים אותם בחוץ.

לסיכום, רשימת האביזרים המומלצים שלנו יאפשרו לכם לשדרג את חווית הנסיעה ואף להפוך אותה לבטוחה יותר. מדובר בדרך נהדרת לחסוך כסף אבל גם לקבל חווית נסיעה בטוחה ונוחה, במינימום מאמץ ובמקסימום תוצאה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.