איך מעמיסים אופניים על הרכב?

כיום, יותר מתמיד, אנחנו כחברה מודעים לשמירה על אורח חיים בריא. ולצד התזונה הבריאה והוויטמינים שאנחנו צורכים, יש צורך לעשות פעילות גופנית, כדי לשמור על הבריאות. חלק מהאנשים אוהבים לעשות הליכה, חלק ריצה, חלק אוהבים לשחות, אבל אתם אוהבים לרכב על אופניים.

רכיבה על אופניים מוכחת כבריאה לגוף ולנשמה. לדוגמה, היא עוזרת להפעיל קבוצת שרירים קבועה, כמו: הירך הקדמי, הירך האחורי, העכוז והתאומים. לצד זה, פעילות קבועה של רכיבת על אופניים עוזרת ליצירת סיבולת לב-ריאה שמשפרת את זרימת הדם, חיזוק שרירי הלב, הנמכת דופק מנוחה, זירוז תהליכי התאוששות, ירידה בלחץ דם, ירידה במשקל ועוד.

מלבד כל אלה, רכיבה על אופניים מורידה תופעות כמו מתח, דיכאון, לחץ ועייפות, והיא תורמת להעלאת המורל, מצב הרוח והתחושה הכללית של הגוף. ואם כל אלה לא שכנעו אתכם לעלות על אופניים, אז רק נציין שרכיבה גם שומרת על הסביבה.

המודעות סביב רכיבה על אופניים גם מתרחשת במרחב העירוני, עם הקצאת שבילים לרוכבי אופניים, מתקני חנייה ייעודיים, ועידוד של ספורט זה באופן כללי. לצד אלה, נפתחו חנויות המוכרות אופניים, מתקנות אותם, מציעות שלל של אביזרי נשיאה הכוללים גגונים לרכב ומתקני נשיאה, הכל על מנת להפוך את חווית הרכיבה שלכם לקלה יותר.

מתקני הנשיאה של אופניים יכולים להתלבש על הרכב בשתי דרכים: מאחורי הרכב באמצעות מתקן נשיאה, ועל הרכב באמצעות גגון לרכב. שתי ההצעות הן אפשריות, והן שומרות גם על יושבי הרכב, גם על האופניים עצמם וגם על שאר הנהגים שנוסעים בכביש.

גגון לרכב – אם יש לכם רכב פרטי, ישנו מגון רחב של מנשאים לאופניים, שמגיעים בטווח רחב של מחירים, עם אחריות יצרן. הם בטיחותיים, קלים להרכבה ופירוק, ומאפשרים נעילה של האופניים לרכב מבלי מגע, ובכך הם מאפשרים שמירה על הרכב מבלי שיגרמו לו נזקים או שריטות. החיסרון היחיד שיש לגגונים אלה שהם מגביהים את גובה הרכב, והם לא מותאמים לנסיעה במזג אוויר סוער. בכל מקרה, יש להיוועץ בטרם רכישה מה מתאים בדיוק לצרכים שלכם.

מנשאי אופניים – אם יש לכם אוטו גבוה, לדוגמה: ג'יפ, ההצעה שלנו היא לרכוש מנשא לאופניים. המנשאים המוצעים הם איכותיים, בטיחותיים ומונעים מגע עם הרכב. גם כאן, מחירי המנשאים נעים בטווח רחב של מחירים ומגיעים עם אחריות יצרן. החיסרון היחיד שהם מעלים את משקל הרכב, ואינם מתאימים למזג אוויר סוער. היתרון שלהם על פני גגונים הוא שהם לא מגביהים את גובה הרכב, וזאת משום שהוא מורכבים מאחורי האוטו. בכל מקרה, יש להיוועץ בטרם רכישה מה מתאים בדיוק לצרכים שלכם.

כך או אחרת, אנו מברכים אתכם בצאתם לדרך עם מנשאי האופניים / הגגונים שלכם, העמיסו את האופניים על הרכב, והגיעו למקום חפציכם בשלום. רכבו על האופניים, תבלו, תהנו, ותראו את הנופים היפים שהארץ שלנו מציעה. אנחנו תפקידנו להציע לכם את האביזרים הכי טובים, במחירים הכי אטרקטיביים, ובבטיחות המלאה ביותר. אז נסיעה טובה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.