מה הקשר בין אופניים חשמליים לכושר

האם אופניים חשמליים טובים לכושר? התשובה הקצרה היא כן. אבל אתם ללא ספק רוצים להבין קצת יותר מזה, אז בואו נתעמק בנושא. השאלה העיקרית שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא: על כמה כושר אתם מדברים? על פניו, הוספת מנוע חזק לאופניים לא נראית כמו השיטה הטובה ביותר להקפיד על כושר. ואחד ההיבטים המשמעותיים באופניים חשמליים הוא בדיוק זה: אם אתם לא רוצים להזיע ולהתעייף, ולהשתמש באופניים באופן יומיומי, ויש הרבה אנשים שלא רוצים להתאמץ מדי, אז אתם לא צריכים. המנוע נמצא שם על מנת להפחית את המתח מגופכם ולהביא אתכם למקום אליו אתם רוצים להגיע, ללא מאמץ רב מדי.

שיפור משמעותי בבריאות הלב וכלי הדם

מצד אחד, זה נראה כאילו אתם מפעילים פחות מאמץ. אבל מצד שני, רכיבה על אופניים חשמליים אינה קשורה להפעלת מאמץ אלא למרחק הרכיבה. אז אם אתם זונחים את המכונית לטובת הרכיבה על האופניים, אתם יכולים להפחית את כוח הסוללה ולהתמקד יותר בכושר. וזה טוב לבריאותכם. מחקר חדש שנערך על ידי אוניברסיטת קולורדו מצא כי כשאנשים שנהגו לנסוע ברכבם מדי יום אל המשרד עברו לאופניים חשמליים, הם חוו שיפור משמעותי בבריאות הלב וכלי הדם שלהם, בזכות העלייה בכושר האירובי שהובילה לשליטה על רמת הסוכר בדם. הם הפכו להיות בריאים יותר. אז כן. אופניים חשמליים טובים לכושר הגופני. זה נכון גם לגבי אופניים רגילים, אפשר לומר, רק שבמקרה זה הכושר חזק יותר. נכון. אבל הבדל אחד בין רכיבה על אופניים חשמליים לרכיבה על אופניים סטנדרטיים הוא מותרות הבחירה.

רמות משתנות של כושר

רוב המערכות המרכיבות אופניים חשמליים ניתנות לשינוי, החל מדחיפה עדינה ועד לדחיפה חזקה. כמות המאמץ שאתם מבקשים להשקיע, תלויה ברמה בה אתם בוחרים. אז בדרך לעבודה, כשאתם לבושים במיטב בגדיכם ורוצים שלא להגיע למשרד מזיעים מדי, תוכלו לבחור רמת סיוע גבוהה ולהניח לאופניים לבצע את חלק הארי של המאמץ. בדרך חזרה? אתם יכולים לחשוב על רמה נמוכה יותר ולהתקלח כשאתם מגיעים הביתה. כך שביציאה מהעבודה אתם יכולים להחליף בגדים ללבוש ספורטיבי יותר ולהעביר את האופניים לרמה שתאפשר לכם לבצע אימון כושר מסיבי. זה תלוי בכם. אתם יכולים לבחור בדיוק כמה אתם רוצים להשקיע ברמת הכושר שלכם. רמז: אימון כושר משחרר מאוד את הגוף והנפש.

אימון כושר קבוצתי תמיד טוב יותר

דבר אחד שאפשר לומר על הקשר בין אופניים חשמליים לבין כושר, הוא האימון בקבוצות. כשמספר אנשים רוכבים יחד, הם שומרים על רמה אחידה של כושר, למרות שכל אחד מהרוכבים נמצא ברמת כושר אישית אחרת. זה בולט במיוחד ברכיבה על אופני הרים, שם המהירויות הממוצעות נמוכות. אם אתם לא נמצאים בכושר גופני מספיק על מנת לשמור על הקצב עם קבוצת חברים, אתם יכולים להוסיף מעט כוח כדי להדביק את הקצב כשאתם בקבוצה. אם כולם רוכבים על אופניים חשמליים, אז הרוכבים שיש להם כושר גופני גבוה, יכולים להיצמד לרמה נמוכה יותר, וחברי הקבוצה שיש להם פחות כושר, יכולים לקבל יותר עזרה. אז אם אתם יוצאים לרכיבה עם חברים, ואם לא הייתם מסוגלים לבצע את הרכיבה אחרת, זהו בונוס משמעותי, שפירושו יותר ויותר כושר. וגם אם אינכם מסוגלים להמשיך לאורך זמן את תרגילי פלג הגוף העליון ואתם מוצאים את עצמכם גוררים את האופניים בחלק גדול מהדרך, אל יאוש! ספורטאי אופני הרים מקצועיים רבים משתמשים באופניים חשמליים בימי החלמה, וככל שתתמידו, כך תשתפרו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.