איך שומרים על האופניים כחדשים?

מהם הצעדים היעילים והקלים ביותר שאתם יכולים לנקוט בהם, לגמרי בעצמכם, כדי לשמור על האופניים החשמליים שלכם כחדשים וחזקים לאורך השנים? יש לנו כמה עצות בשבילכם.

אל תחסלו את הכוח של הסוללה

סוללת אופניים חשמליים זהה לסוללת הטלפון הסלולרי שלכם, רק שהיא הרבה יותר גדולה. הסוללה מורכבת מתאים שיש להם כאלף מחזורי טעינה, בהתאם לאיכות התאים, כלומר, אלף חיובים מלאים, לפני שהם מתחילים למות, כמו הגורל הממתין לכל הסוללות. לסוללת אופניים חשמליים יש גם מערכת ניהול השולטת על הטעינה ועל פלט התאים.

ככל שהתאים עוברים שימוש תכוף יותר, כך הסוללה נעה אל התא הבא בסדרה. אז אם אתם משתמשים רק בעשרת התאים הראשונים של הסוללה, ואז טוענים מחדש, ואז ממשיכים לרכב ומשתמשים שוב בעשרת התאים הראשונים, ולאחר מכן טוענים, יש לכם שימוש בעשרת התאים הראשונים בלבד של הסוללה.

סוללה אוהבת לחיות חיים ארוכים ומאושרים

כלומר, התאים הנותרים עדיין חדשים ולא השתמשתם בכל מחזור אלף התאים. ההמלצה שלנו היא להשתמש ברוב חיי הסוללה ואז לטעון אותה לאחר כל נסיעה על מנת לשמור על תאים רבים ככל הניתן במצב חדש ולא בשימוש. מצב זה יבטיח שסוללת האופניים החשמליים שלכם תחיה חיים ארוכים ומאושרים.

תחזוקה שוטפת

אופניים חשמליים הם גם אופניים מכניים לחלוטין ויש לשמור עליהם כמו על אופניים אחרים. יש להישמר מפני חומרים שומניים ולנקות אותם כראוי על מנת למנוע חלודה.

תחזוקת בלמים

הבלמים הם החלק החשוב ביותר של האופניים החשמליים. הם הכרחיים לבטיחותכם ואתם מסתמכים עליהם למצבי האטה ועצירה. אין להזניח את הבלמים. טפלו בהם והם ידאגו לכם.

תחזוקת צמיגים

אם הצמיגים אינם מנופחים באופן מלא, האופניים לא יפעלו במהירות המספקת ואתם תשתמשו ביותר אנרגיה וחשמל על מנת לנוע. חשוב תמיד לוודא שהצמיגים מנופחים נכון, ולוודא תמיד שהם במצב טוב, מטופלים היטב ואינם שחוקים למטה.

שחיקה עלולה להוביל למתיחה מופחתת וקריעה כתוצאה מפגיעת חפץ חד. יש להחליף את הצמיגים אחת לאלפיים קילומטרים בערך, בהתאם לתנאי הכביש ותדירות הרכיבה. באתר זה תמצאו את כל המידע לגבי טיפול בבעיות צמיגים. אנחנו תמיד שמחים לעזור!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.